2018:

Obs:

For en del år siden ble jeg alvorlig syk, og det er det denne bloggen har handlet om - leukemien og meg. Jeg ble friskmeldt i 2015, og på tross av flere senskader som preger meg og livet mitt, har jeg det heldigvis (mest) fint i dag :)

Bloggen min blir liggende her, både for min egen del, og kanskje for din? Er det noe du lurer på, eller bare vil si hei, kontakt meg gjerne på mail:

marensofie86@hotmail.com


onsdag 13. august 2008

Tja..

Har ikke så mye nytt å skrive egentlig, derfor det er litt stille på denna fronten. Lørdag var veldig koselig, møtte mange gamle kjente :)

Søndag hadde lille-Elise bursdag, så hun ble store-Elise. Nå er prinsessa fem år! Katrine var med i bursdagen, det var koselig. Vi spiste kake, masse kake, og når jeg kom hjem var jeg så mett og trøtt at jeg sovna så fort hodet traff puta.

Mandag var det riksen-dag igjen. Jeg har begynt å få så "slitne" blodårer at det er et lite helvete å ta blodprøver nå, må stikkes maaange ganger før det kommer noen fååå dråper med blod. Æsj. Ikke at det er så vondt, men det er plagsomt med så mye stikk. Ser ut som en sprøytenarkoman på armene hele tida.

Ellers var det ikke så mye nytt. Det er to uker igjen av denne syklusen, og legen håpa at jeg skulle slippe å begynne på en ny. Vil det si at jeg blir transplantert om totrefire uker? Hjelp. Ingen som veit, men.. Off.

I dag har jeg kjøpt meg Nintendo DS. Jeg kommer til å bli avhengig :D

1 kommentar:

  1. Kjøpte du nintendo ds ?
    Hehe, så bra!
    Var i byen i dag, og da var jeg innom en sånn brukt butikk som har maSse sånne spill. Så dit må vi ta oss en tur =)

    SvarSlett