2018:

Obs:

For en del år siden ble jeg alvorlig syk, og det er det denne bloggen har handlet om - leukemien og meg. Jeg ble friskmeldt i 2015, og på tross av flere senskader som preger meg og livet mitt, har jeg det heldigvis (mest) fint i dag :)

Bloggen min blir liggende her, både for min egen del, og kanskje for din? Er det noe du lurer på, eller bare vil si hei, kontakt meg gjerne på mail:

marensofie86@hotmail.com


søndag 31. august 2008

Regnværstanker

Det regner :D

O'glede, liksom. Hehe. Men seriøst, ikkeno er som dårlig vær når man ikke er helt fornøyd med tilværelsen! Noe av det verste jeg veit er at det er strålende sol når jeg føler meg skikkelig nedfor og lei. Det er mye bedre når været passer til humøret. Blir jo nesten litt bedre av sånt!

Tankene er på høygir hele tiden, men jeg har på en eller annen måte vært roligere i kroppen de siste dagene. Jeg sov dårlig endel netter tidligere i uka, men er bedre nå. Den fysiske formen er ganske grei om dagen, litt sånn "uggen", men følt meg verre i tidligere stunder (tør jeg påstå, hehe).

Torsdag er altså dagen, og jeg gruer meg. Det er jo ganske forståelig. Men samtidig "veit" jeg på en måte hva som skjer.. Jeg kommer neppe til å transplanteres (dette er utifra hva jeg tror), og jeg skal fortsette vedlikeholdsbehandlingen. Det er igrunn jævlig skremmende, for jeg er, som sagt, livredd tilbakefall. Men på en annen side; det er noe lettelses-greier på gang inni hue her og.. Må finne ut av den delen der. Først får det se å bli torsdag, så får jeg høre hva de sier. (Jeg er kanskje litt for sikker på at det ikke blir transplantasjon nå, så om de sier at det blir det, håper jeg noen kan plukke opp "bitene" av meg etterpå..)

3 kommentarer:

  1. Kjære vakre Maren..
    Leste ditt nye innlegg nå og ble både trist og litt "glad". Du ser realiteten i øya og holder humøret oppe så godt du kan. Senger MAANGE gode tanker til deg helt fren til torsdag....
    Vær så snill å ringe eller send en mld når du vet noe.

    Glad i deg vennen
    Klemmer.....:)

    SvarSlett
  2. Maren jeg syns du er heeerlig!!hehe:) Jeg tenker masse på deg, og krysser fingere og tær for deg! Du er tøffere enn tøffest! klem fra vigdis:)

    SvarSlett
  3. Beibe, jeg heier på deg i morgen =)
    Viss det ikke går den veien du håper, er jeg bare 8 tall unna.. :)

    SvarSlett