2018:

Obs:

For en del år siden ble jeg alvorlig syk, og det er det denne bloggen har handlet om - leukemien og meg. Jeg ble friskmeldt i 2015, og på tross av flere senskader som preger meg og livet mitt, har jeg det heldigvis (mest) fint i dag :)

Bloggen min blir liggende her, både for min egen del, og kanskje for din? Er det noe du lurer på, eller bare vil si hei, kontakt meg gjerne på mail:

marensofie86@hotmail.com


onsdag 20. august 2008

Sliten

Sover om natta, men drømmer kaotiske drømmer om sykehus og folk som er sinte (?). Får ikke ro i kroppen (hodet), samtidig som jeg er slapp. Bare ligger og glaner på OL på tv. Jeg er lei meg og sint. Aller mest redd. Føler liksom at ting snurper seg sammen på en måte. Sånn ca litt drittlei akkurat nå. Skulle ønske jeg kunne se inn i framtida.. Eller, nei..

2 kommentarer:

  1. Det gjør meg vondt å lese de to siste innleggene dine, virkelig vondt.
    Egentlig veit jeg ikke hva jeg skal si - hvilke ord kan man egentlig bruke?? Jeg finner bare disse:
    Fortsett med å være den sterke jenta du har bevist at du er, stå på og ikke gi deg. Legene i Norge veit hva de holder på med, og tar en avgjørelse som er til det beste.. om det går an å si det på den måten. Håper du forstår hva jeg mener, iallfall?:)
    Sender tusenvis av tanker til deg.

    - Isabel

    SvarSlett
  2. aww! Du har lagt meg til som link, jo!! <3
    Nå har jeg også fått det til, så du har fått en link hos meg også :P
    Glad i deg, sweetiepie<3

    SvarSlett