2018:

Obs:

For en del år siden ble jeg alvorlig syk, og det er det denne bloggen har handlet om - leukemien og meg. Jeg ble friskmeldt i 2015, og på tross av flere senskader som preger meg og livet mitt, har jeg det heldigvis (mest) fint i dag :)

Bloggen min blir liggende her, både for min egen del, og kanskje for din? Er det noe du lurer på, eller bare vil si hei, kontakt meg gjerne på mail:

marensofie86@hotmail.com


torsdag 23. oktober 2008

En bok verdt å lese

Jeg holder på å lese en bok jeg fikk av mamma, nå mens jeg har vært dårlig. Allerede før jeg er ferdig med den, vil jeg av hele mitt hjerte anbefale denne boka! Det er, til tider, som å lese om meg selv. Innimellom får jeg en skikkelig aha-opplevelse, for forfatteren klarer å sette ord på de følelsene jeg aldri har klart å forstå. "Det er dèt jeg føler, ja!"

Boken er skrevet av Anbjørg Sætre Håtun, og den heter Livslyst - Om å møte og mestre motgang.

Takk til forfatteren og takk til mamma! :)

1 kommentar:

  1. Hei søtnos =)
    Hadde tenkt til å fortelle deg om den boka, at den sikkert var veldig fin. Men mamman din var kjappere enn meg, hehe ;)
    En annen bok som også er fin er IDAs DANS- en mors fortelling, av Gunnhild Corwin.

    Klems

    SvarSlett