2018:

Obs:

For en del år siden ble jeg alvorlig syk, og det er det denne bloggen har handlet om - leukemien og meg. Jeg ble friskmeldt i 2015, og på tross av flere senskader som preger meg og livet mitt, har jeg det heldigvis (mest) fint i dag :)

Bloggen min blir liggende her, både for min egen del, og kanskje for din? Er det noe du lurer på, eller bare vil si hei, kontakt meg gjerne på mail:

marensofie86@hotmail.com


tirsdag 18. november 2008

Lavt immunforsvar

I går hadde jeg egentlig time på riksen klokka 10, men jeg måtte ringe å si at det var uaktuelt (:p), for billettene til Metallica sin andre konsert til sommeren gikk jo ut i salg klokka 9! Etter å ha blitt ganske svett i både ørene og hendene, klarte jeg endelig å komme igjennom til billettservice (blir jo helt stressa av de greiene der), så nå har jeg billetter til begge konsertene :D

Jeg fikk en ny time på riksen klokka 12.30, men kom ikke inn til legen før i 14-tida.. Var litt lei av å vente da. Etter at jeg ble lagt inn for et par uker siden, har jeg ikke tatt noe cellegift (huff, liker ikke det, er utrygt). Jeg hadde ikke nok "immunforsvar" til at jeg kunne fortsette, og i går skulle jeg egentlig begynne igjen. Ja, egentlig.. Blodverdiene mine er fortsatt for lave, virker som de har glemt seg bort litt, for de stiger så innmari sakte. På torsdag skal jeg inn igjen å sjekke om de har steget, da kan jeg forhåpentligvis begynne på gifta igjen. Uheldigvis er det den typen jeg blir dårlig av, men den skal jo virke bra på fy-cellene, så da er det mye bedre enn ikkeno'!

1 kommentar:

  1. Fett!
    2x Metallica på samme sommer..
    Hadde nesten gitt opp håpet om en ekstrakonserti Oslo, men jupp, konsert ble det. (og jeg er heldigvis like heldig som deg :-) har billetter til begge)

    SvarSlett