2018:

Obs:

For en del år siden ble jeg alvorlig syk, og det er det denne bloggen har handlet om - leukemien og meg. Jeg ble friskmeldt i 2015, og på tross av flere senskader som preger meg og livet mitt, har jeg det heldigvis (mest) fint i dag :)

Bloggen min blir liggende her, både for min egen del, og kanskje for din? Er det noe du lurer på, eller bare vil si hei, kontakt meg gjerne på mail:

marensofie86@hotmail.com


torsdag 5. november 2009

Må veien åpne seg for deg..

...må solen skinne kjærlig på ditt ansikt.

<3

http://sinober.blogg.no

Vit at jeg tenker på deg, Regine.

5 kommentarer:

  1. Jeg er innom Regine sin blogg hver dag. Jeg gråter og ber med henne.

    Måtte fred være med kjære Regine <3

    SvarSlett
  2. Jeg prøver å lese gjennom kommentarene som folk legger igjen hos Regine, men blir ofte oppgitt over at de ikke skjønner hva hun sier.....hva hun ønsker å høre, og hva hun ikke liker...virker som om enkelte er på autopilot når de kommenterer... Tenker på deg, Regine, og føler med deg i denne vonde kampen din.

    -Synne.

    SvarSlett
  3. Vi er nok mange som tenker på Regine! Måtte det en dag komme en effektiv kur mot den dritten!

    SvarSlett
  4. Enig med Synne. Jeg blir så oppgitt over kommentarene til noen på bloggen til Regine.
    ting som "stå på", "Dette klarer du som er så sterk" etc...
    Alt er prøvd og det virker ikke. Da hjelper det ikke å "stå på".
    skulle ønske folk tenkte før de skrev.

    Tanja.

    SvarSlett