2018:

Obs:

For en del år siden ble jeg alvorlig syk, og det er det denne bloggen har handlet om - leukemien og meg. Jeg ble friskmeldt i 2015, og på tross av flere senskader som preger meg og livet mitt, har jeg det heldigvis (mest) fint i dag :)

Bloggen min blir liggende her, både for min egen del, og kanskje for din? Er det noe du lurer på, eller bare vil si hei, kontakt meg gjerne på mail:

marensofie86@hotmail.com


mandag 5. november 2012

Seks år



                       
                                                 


































































If you're going through hell, keep going! 



5 kommentarer:

  1. Takk for denne. Har fulgt deg lenge, kommentert en sjelden gang, setter virkelig pris på denne posten. Og, gratulerer, fortsett bare å gå, du!

    SvarSlett
  2. tårene triller etter bildetitten:)
    har fulgt bloggen din fra begynnelsen og helt fantastisk at du er der du er i dag!
    lykke til videre på livets vei:)
    stooor klems:)

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke fulgt bloggen din gjennom sykdommen, men har lest igjennom hele nå iløpet av en ukes tid(dog ikke alle innlegg like nøye). Og jeg skulle ønske du fortsatte å skrive innlegg da det er helt utrolig hva du og kroppen din sammen har klart å komme dere igjennom! Personlig ville jeg likt å følge deg om du fortsatte med en hverdagsblogg :)

    Uansett ønsker jeg deg lykke til videre i livet, nyt oppturene og aksepter nedturene(for uten de ville du ikke vært bevisst oppturene). :)

    SvarSlett
  4. Hei. Så godt å høre fra deg igjen, at alt går fint. Og (som den hundeelsker jeg er) nydelig spaniel, men med smokk:) :)??? He he, måtte smile. Har en springer spaniel selv. Din er sikkert like herlig! Lykke til videre
    Marit S.

    SvarSlett
  5. Du er ei sterk jente, du! Beundringsverdig! :D Så glad for at du har det fint- det fortjener du virkelig.

    Klem fra Bloggleser, Tonje.

    SvarSlett