2018:

Obs:

For en del år siden ble jeg alvorlig syk, og det er det denne bloggen har handlet om - leukemien og meg. Jeg ble friskmeldt i 2015, og på tross av flere senskader som preger meg og livet mitt, har jeg det heldigvis (mest) fint i dag :)

Bloggen min blir liggende her, både for min egen del, og kanskje for din? Er det noe du lurer på, eller bare vil si hei, kontakt meg gjerne på mail:

marensofie86@hotmail.com


fredag 15. februar 2008

Jotakk, det har gått bra.

Etter alt som har skjedd i det siste, har ting stoppa opp litt. Jeg blir stadig spurt av forskjellige mennesker om hvordan det går med meg, og jeg svarer alltid med et "joda, det går bra..", og smiler.
Men ærlig talt, vi er vel igrunn ganske enige om at det ikke går så bra lenger.. Så da er det sagt.

Jeg har vært skikkelig irritabel den siste uka, sur, sint, redd og veldig, veldig lei meg. Det er tungt å ha det sånn, og jeg håper at jeg skal få litt mer "kampvilje" før ting setter i gang for fullt.

Har vært på riksen i dag, sammen med Katrine. Var godt å få prata litt om alt som har skjedd og som skal skje. Du er gull verdt, søta :D
Vi lo masse av teite stolper i parkeringshus, og en enda teitere dame som klager over at vi (ABSOLUTT IKKE) er i ferd med å ta plassen hennes i bilvaskekøen. Slapp av, vi ser du kjører klin ny Audi konebil, damen. Ta-ta.

Ellers så sa Brinch (legen) at de kaaanskje har en match (fortsatt endel som skal til før han kan bekrefte det), så jeg skal igjennom en utredning om ca et par uker. "Det er ikke noe spesielt smertefullt som skal foregå i den utredningen, men vi må se på margen din altså..". Haha, de har tydeligvis lært at jeg ikke er spesielt begeistra for smerte, siden han sa det uten at jeg nevnte noenting ;)

1 kommentar:

  1. Kjære Maren Sofie
    Det er utrolig leit å høre hvordan du har det. Det rører meg noe aldeles inn i hjertet. Vet at du får en strøm av godt tanker fra mange mennesker. Det er bare det at ingen kan forstå - om de ikke har kjent dette på sin egen kropp.

    Du er en kunstner Maren Sofie. Du kan male og tegne, og jammen så skriver du bra også. Det ser ut som skrivingen kan blir en brobygger for deg. Det er også greit for andre å se hvordan du egentlig har det bak smilet ditt.

    Her kommer en sang med Jahn Teigen http://www.jahnteigen.no/nettradio.html
    velg: Nå må du bli bra igjen! (nr 11) Hør litt på nr 16 også - Optimist! Det står at du skal kunne klikke på sangene og høre dem, men det får ikke jeg til. Det kan vel hende at du ikke er noe Teigen fan, men jeg har stor respekt for ham som artist, han har gode tekster.

    Nå skal jeg bevege meg litt videre i bloggen din. Vil jo se på bildene fra Paris.

    Alt godt til Deg
    Energi Klem fra
    Ann-Mari

    SvarSlett