2018:

Obs:

For en del år siden ble jeg alvorlig syk, og det er det denne bloggen har handlet om - leukemien og meg. Jeg ble friskmeldt i 2015, og på tross av flere senskader som preger meg og livet mitt, har jeg det heldigvis (mest) fint i dag :)

Bloggen min blir liggende her, både for min egen del, og kanskje for din? Er det noe du lurer på, eller bare vil si hei, kontakt meg gjerne på mail:

marensofie86@hotmail.com


lørdag 8. mars 2008

Status

Jeg er litt treig til å skrive her.. Pc'n min er syk, men forhåpentligvis snart frisk.

Kan jo informere om at det går ganske bra med den fysiske formen for øyeblikket, ingen spesielle plager :) Er i en slags ventemodus nå, da jeg egentlig skulle begynt på ny runde med mye cellegift for et par uker siden, men tar nå omtrent ingen piller..(!) Det er igrunn ganske uvant, siden jeg er vant til å ta endel om dagen!
Det virker som om legene veit noe som jeg ikke veit helt enda, kanskje fordi jeg ikke skal få falske forhåpninger osv., med tanke på transplantasjonen. Ihvertfall så drøyer de med å la meg begynne på nye kurer, og jeg skulle kontakte riksen på mandag for nærmere informasjon. Igjen; spenning.

Gikk forresten fint på utredningen på mandag, men det var ganske tøft. Kan skrive mer om det når jeg får pc igjen.

God helg til alle! :)

2 kommentarer:

  1. Nå ble jeg glad. Her synes jeg det oser av masse positivitet. Jeg holder fast ved det.
    Gode vibber og tanker fra meg, til deg og familien.
    Klem Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Spennende å lese i bloggen din Maren, utrolig å følge med på historien.. Håper av all den lille kraft jeg har at alt må ordne sge til slutt. Det høres jo ut som om legene på riksen har noen ess i ermet. Flere potensielle donorer også! *krysse fingre og alt*

    SvarSlett