2018:

Obs:

For en del år siden ble jeg alvorlig syk, og det er det denne bloggen har handlet om - leukemien og meg. Jeg ble friskmeldt i 2015, og på tross av flere senskader som preger meg og livet mitt, har jeg det heldigvis (mest) fint i dag :)

Bloggen min blir liggende her, både for min egen del, og kanskje for din? Er det noe du lurer på, eller bare vil si hei, kontakt meg gjerne på mail:

marensofie86@hotmail.com


søndag 2. mars 2008

Utredning

Jeg har en følelse av at det er spennende dager framover, i morgen er den første av mange.

Klokka 08.30 har jeg time på riksen; gode, gamle seksjon for blodsykdommer. Litt betryggende det da, ihvertfall. Mange kjente ansikter er det der og, så det blir kanskje ikke så skummelt i morgen som jeg gjør det til..

Det jeg gruer meg mest til er vel egentlig samtalen om meg og transplantasjon, sammen med pårørende, lege og sykepleier. Da kommer alle kalde fakta fram, og det er vel også på tide å stille de vanskelige spørsmålene. Hvis jeg tør.

Også er det beinmargsprøve.. Åå, jeg må psyke meg opp litt nå tror jeg.

1 kommentar:

  1. Hei! Du er ei tøff jente, og du skriver bra om hvordan det er å ha kreft. Jeg ønsker deg alt godt fremover, og skal sende mange gode tanker din vei :)

    SvarSlett