2018:

Obs:

For en del år siden ble jeg alvorlig syk, og det er det denne bloggen har handlet om - leukemien og meg. Jeg ble friskmeldt i 2015, og på tross av flere senskader som preger meg og livet mitt, har jeg det heldigvis (mest) fint i dag :)

Bloggen min blir liggende her, både for min egen del, og kanskje for din? Er det noe du lurer på, eller bare vil si hei, kontakt meg gjerne på mail:

marensofie86@hotmail.com


fredag 23. januar 2009

Sliten i dag

Jeg skal bare skrive en liten, kjapp oppdatering. Er ganske sliten i hodet i dag!
I går var jeg på det første styremøtet i UG, det var veldig spennende, men det skal sies at jeg virkelig forstår hvorfor jeg ikke har noen jobb nå! Jeg er jo virkelig ikke i stand til å konsentrere meg, eller å orke så mye som jeg trodde (og den lista lå ikke akkurat høyt, fra før av). Jeg senker kravene enda litt mer, så får jeg heller "presse" meg litt ekstra de få gangene jeg kjenner det er mulig.

Ellers er det kortisonherjing i denna kroppen, på høyt nivå. Jeg har plager av den nå, og det er ikke noe godt.

5 kommentarer:

  1. Håper du føler deg bedre snart! Kortison høres ikke noe godt ut ;(

    Gode klemmer fra Jona

    SvarSlett
  2. Hei vennen.
    Bare en hilsen fra Halden og jeg vil bare si at du er beintøff og jeg er glad i deg. stå på!!!
    Mener også at du må være verdens beste venn til alle dine venner...... hørte om julepresang til Kalveløkka se :):)

    Keep up the good work kjære deg
    Mange koser fra Cathrine og mine 3 galinger... :P

    SvarSlett
  3. FØLER MED DEG!! jeg skal igang med kortisonen igjen snart også - HATER den også..Det er lov å være sliten!! Tenker masse på deg og velkommen i ny syklus!!(På godt og vondt!)Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  4. Hei swetie =)
    Stå på søta, du er god som GULL!

    SvarSlett
  5. Kjære Maren- Sofie. Nå er det lenge siden jeg har vært innom din blogg. Jeg har vel lest meg igjennom fra der du la inn linken til diktene dine. Jeg leste diktene etter at jeg hadde lest alt annet og da måtte jeg bare grine litt. Så flotte, så beskrivende og rett på spikeren...Jeg skjønner...Tenker på deg. Klem fra Linda

    SvarSlett