Heia Margen

En god venn av meg fra barne- og ungdomsskolen, pleide å kalle meg "Margen".. Kom plutselig til å tenke på det, og synes det var litt gøy. Det kan jo ikke være annet enn et godt tegn!
Heia Margen, med den nye (bein)margen :D

Jeg er lettere plaga med soleksem om dagen, men ellers ganske smilende. Var på riksen i dag, ingenting nytt. Har fått tilbud fra verdensbestesykepleier om å kunne ringe å spørre etter henne, samme hva det er, om jeg vil. Det er godt å vite, takk for det!
Jeg kjenner at foreløpig så går det greit, men jeg tror kroppen og underbevisstheten skjønner at "noe er i gjære". Har endel vondt i kjevemusklene om morgenen, så det er tydelig at det er noe som ikke slapper helt av om natta.
Ellers føler jeg kanskje at ting begynner å dra seg til nå, og at det bare er et tidsspørsmål før jeg får litt panikkangst..

Kommentarer

  1. Go-Go-Go!
    Stå på!
    Alltid digg å vite at verdensbestesykepleier er tilgjengelig, det gjør det som må skje litt lettere håper jeg.

    SvarSlett
  2. Lykke,lykke,lykke til, Maren-Sofie!!!^^

    - Isabel

    SvarSlett
  3. Margen! Hehe. Var jo litt rart å komme på tenker jeg:) Men heia den nye margen du skal få! Vet du har hvert en del på farten om dagene. Lurt meg med til Sverige:P hehe. Greit å finne på ting, men ikke slit deg helt ut da;)

    Heia Maren (velger å si det jeg)!!!!!!!

    SvarSlett
  4. Lykke til!

    Det må'n si...Skikkelig rosa blogg! Håper det ikke er tablettene som har bestemt fargen, men humøret :-)

    SvarSlett
  5. jaggu, jeg skal heie på deg jeg vettu Margen.. som visst jeg ikke husker feil var ditt dj navn :P heftig musikk dere lagde p¨å den tiden..

    tenker masse på deg og ønsker deg lykke til..

    stor klem fra Mo9ca

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

LEUKEMI

Leukemi vs Myalgisk Encefalopati

19. oktober