2018:

Obs:

For en del år siden ble jeg alvorlig syk, og det er det denne bloggen har handlet om - leukemien og meg. Jeg ble friskmeldt i 2015, og på tross av flere senskader som preger meg og livet mitt, har jeg det heldigvis (mest) fint i dag :)

Bloggen min blir liggende her, både for min egen del, og kanskje for din? Er det noe du lurer på, eller bare vil si hei, kontakt meg gjerne på mail:

marensofie86@hotmail.com


lørdag 17. januar 2009

SNØRRFRUSTRASJON

På tirsdag var det årsmøte i Ungdomsgruppa i kreftforeningen (UG). Jeg har faktisk fått en plass i styret, så det skal bli spennende framover! Da har jeg litt å holde på med også :)

Ellers har det, formmessig, ikke skjedd så mye de siste dagene. Jeg er litt mindre tett i hue etter bihulebetennelsen, og det er ganske så ålreit. "Litt" lei av å føle jeg snakker i blikkboks.
Noe som er plagsomt, som en skulle tro kommer av en forkjølelse, er at jeg konstant snørrer (sånn til, litt vel generøs, informasjon). Det kommer dessverre ikke av noen forkjølelse, for da hadde det jo gjerne gitt seg når den gikk over, men det er cellegifta som gjør det. Det har vært sånn helt siden jeg begynte på vedlikeholdsbehandlinga, men det er i de seineste månedene jeg virkelig har tenkt over det, og begynt å irritere meg. UTROLIG PLAGSOMT! Her snakker vi snyting på høyt nivå! For eksempel ved hver tiende meter jeg går, enten det er ute eller inne. Når jeg spiser må jeg stadig ta "snytepause", og om det i tillegg er sterk mat (les; jeg synes alt er sterkt pga. munnsårheten), eller noe varmt å drikke, er jeg dømt til å måtte sitte med papiret under nesa. Hvor lekkert er ikke det, liksom?

Men.. Ja, det er i det minste èn bivirkning til å leve med. I motsetning til andre ting som stadig "testes" ut.

1 kommentar:

  1. Hei Maren.
    Nå har jeg lest litt på siden din.. synes du er en sinnsykt sterk jente. Alltid vist at du kjempet med en færl sykdom, men fikk enda mer innblikk etter jeg leste her.
    Ønsker deg masse god bedring, og håper 2009 blir et bra år for deg. Tenker ofte på deg og håper på å se deg frisk i Sandvika igjenn:)
    Klem fra Lena (Liss og Glenn, Lenan:))

    SvarSlett