2018:

Obs:

For en del år siden ble jeg alvorlig syk, og det er det denne bloggen har handlet om - leukemien og meg. Jeg ble friskmeldt i 2015, og på tross av flere senskader som preger meg og livet mitt, har jeg det heldigvis (mest) fint i dag :)

Bloggen min blir liggende her, både for min egen del, og kanskje for din? Er det noe du lurer på, eller bare vil si hei, kontakt meg gjerne på mail:

marensofie86@hotmail.com


onsdag 11. mars 2009

Jeg er en svamp

Nå sitter jeg på kafè og blogger! Haha! Føler meg litt urban nå, altså ;)
Egentlig så er det rett og slett fordi jeg skulle spise litt, også glemte jeg å kjøpe en avis å bla i.. Så da ble det fram med pc'n.

Formen er ok om dagen. Jeg er litt tung i kroppen, for jeg har en tendens til å holde på vann. Synes det er litt plagsomt og ubehagelig, men det er heldigvis ikke noe farlig (så lenge det ikke blir for mye da, men det skal endel til).
Jeg blir hoven i kroppen og ansiktet, dermed også ganske "heit i toppen" til tider, så jeg flyr rundt med tempen i veska og innbiller meg stadig at jeg har feber. Jeg har ikke hatt det til nå!

4 kommentarer:

  1. Godt å høre at formen er grei :) Håper ikke du får altfor mye vann i kroppen da.

    Kjempe fine bilder du har lagt ut :) Du ser så blid og fornøyd ut (◕‿◕✿)

    Skjønner godt den følelsen med at du ikke husker hvordan det var før du ble syk. Hjernen har vel ikke kapasitet til å ta seg av alt, og den konsentrer seg om det viktigste: Å bli frisk! Også fungerer jo cellegiften inn på hukommelsen og.
    Det er slitsomt syns jeg, for jeg har vanligvis god husk, og nå glemmer jeg alt. Men det skal jo gå seg til da sier dem...

    Når dagen kommer og du skal slutte med cellegift pillene dine, er du nok klar :) Da er du sikkert sikker på at du er frisk. Men nå ligger det i underbevisstheten din at det er en stund igjen, og da er du innstilt på det. Og det er jo bra :)

    Håper det går greit med ekstra gift denne uka!

    klemklem

    SvarSlett
  2. Haha - jeg hadde følt meg kjempehip hadde jeg sittet på kafè og blogga. Jeg føler meg kjempeurban når jeg er på kurs i Oslo. Bare MÅ kjøpe caffe latte og styre i vei gjennom morgenrushet med coffee to go i ene handa og veska på snei i den den andre. Litt Manhattan, liksom (eller bonde i by'n, haha).

    Jeg er sååå glad for at du har styra unna influensa og drit. Fortsett med det. Gleder meg til å se deg igjen.

    Søstersuss

    SvarSlett
  3. Jeg er så stolt av de herlige jentene mine!! :-) ;-)

    SvarSlett
  4. Hei vennen som jeg ikke snakker sp mye med men følger MASSE med på....

    STÅ PÅ og ikke kast deg inni vonde tanker og bølger, vi tenker gode og sunne tanker om og til deg alle sammen som følger blog'n din, det gjelder ikke bare oss som leser den daglig.
    Troe det går på de som "svicher" innom og de som er nyskjerrige også. Savner deg og vet ikke helt åssen jeg skal komme frem til deg, men det er jo bare å sende meg en mld hvid du føler for det Marnmarn....934 40 196 du vet hvem jeg er ....hehehhehe gla i deg vet du.... ;o)

    SvarSlett