2018:

Obs:

For en del år siden ble jeg alvorlig syk, og det er det denne bloggen har handlet om - leukemien og meg. Jeg ble friskmeldt i 2015, og på tross av flere senskader som preger meg og livet mitt, har jeg det heldigvis (mest) fint i dag :)

Bloggen min blir liggende her, både for min egen del, og kanskje for din? Er det noe du lurer på, eller bare vil si hei, kontakt meg gjerne på mail:

marensofie86@hotmail.com


søndag 1. mars 2009

Maren-Filosofie

Litt inspirert av overskriften til innlegget under, begynte jeg å tenke på ord som beskriver meg, og hvordan jeg har det/føler meg nå om dagen. Ord som begynner på T. Ja, nemlig, for det var mange av dem (haha, nå har det tilta for'a igjen, tenker du sikkert).

Jeg har igrunn aldri hatt noe spesielt forhold til bokstaven T (er det egentlig vanlig å ha et "forhold" til noen bokstav?), oj, dette blir dypt..
Noen ganger så er man så trøtt og sliten, at man ikke får sove. Eller, jeg skal snakke for meg selv; for meg er det ihvertfall sånn, innimellom.

Vi har jo da altså klassikeren; TTT - Ting Tar Tid. Det gjør det, aldri vært så Treig som jeg er nå når jeg er syk. Ja, ok, så jeg har alltid vært litt treig av meg, men nå.. Alt er nemlig et Tiltak.

Haha. Dette innlegget er ganske lite smart, men det blåser jeg i ;)

Fortsetter jeg, siden jeg følte at jeg fikk litt ut av det (en følelse av å være ganske Teit, høhø).

trøtt
tiltaksløs
tøff
tafatt
trist
tankefull
tom
trøstesløs
tung
tullete
tålmodig
tverr


"Nå" ble plutselig innlegget veldig meningsløst, for jeg hadde så mange flere ord i natt. Hehe. Men jeg poster det uansett, så kan dere se spekteret av tanker som svirrer i hue. Her går det i alt fra dødsfrykt til ord på T.

føler jeg forresten at jeg har fått et forhold til bokstaven T.

Ha en fin kveld :)

2 kommentarer:

  1. Dette var annen filosofi enn det du hadde for noen år siden, tror partille cup, da man fantaserte på hvordan det var å ville være en hårspray..?!
    Synes det er fint du får ut av deg det du Tenker jeg, akkurat der å da. ikke noe som er teit. :)

    gla i deg søta.

    kleeem fra Monica :)

    SvarSlett
  2. Maren, du er den tøffeste jeg veit om =)

    SvarSlett