2018:

Obs:

For en del år siden ble jeg alvorlig syk, og det er det denne bloggen har handlet om - leukemien og meg. Jeg ble friskmeldt i 2015, og på tross av flere senskader som preger meg og livet mitt, har jeg det heldigvis (mest) fint i dag :)

Bloggen min blir liggende her, både for min egen del, og kanskje for din? Er det noe du lurer på, eller bare vil si hei, kontakt meg gjerne på mail:

marensofie86@hotmail.com


onsdag 30. januar 2008

En liten oppdatering

Jeg vil begynne med å si tusen, tusen takk til alle som har meldt seg som blodgivere, og kanskje etterhvert beinmargsdonorer. Jeg (og sannsynligvis mange andre!), setter utrolig stor pris på det! Takk for at dere bryr dere!

Dagene i Paris var helt topp, det var godt å komme seg vekk fra "virkeligheten" en liten stund. Vi gikk veldig mye (ganske vondt i beina etterhvert, ja), men det er absolutt den beste måten å oppleve Paris på! Vi var på Mont Martre og så på kunstnerne som sto og malte, fikk med oss Mona Lisa på Louvre og gikk opp heeeeele Champs Élysèes. Måtte selvfølgelig innom Hard Rock-kafe, og kafelivet ble godt testa utover det og, det var igrunn ganske behagelig for slitne bein og et slitent hode (eller var det to..?) å bare sitte og glane på alle menneskene som hasta forbi :)

I dag har jeg vært en tur på riksen med en vond fot! Måtte jo prøve å ha vondt et nytt sted, sånn for en gangs skyld ;) Ihvertfall, den er blitt hoven og varm, så antakelig er det en betennelse inni der, og det er ikke noe særlig å ha i kroppen som allerede er stappa med cellegift og sånne godsaker. Legen kikka på den, og jeg skal gå på betennelsesdempende piller fram til fredag, når jeg skal en tur inn der igjen. Satser på at de tryller vekk vondten og hevelsen, så jeg slipper å halte.

Ellers var jeg en tur og besøkte en av de jeg var på Mallorca-tur med i sommer på sykehuset i går. Han har samme type leukemi som meg, og har fått et tilbakefall (kreften har kommet tilbake). Skal ikke si så mye mer om det, men jeg må nevne at det var et ganske tøft møte og det kom mange vonde tanker etter det besøket. Får nok en gang erfare hvor fort ting kan skje, og at vi aldri har noen garantier. Krysser alle fingre og tenker utrolig mye på deg!

Skal prøve å legge ut noen bilder fra Paris etterhvert. I mellomtida må dere stikke innom bloggen til Stine (link på sia der), hun lager mange fine smykker! --->

I morgen er det "i morgen får Christian nøkkelen til den nye leiligheten"(:p), og jeg gleder meg skikkelig! Det blir spennende å endelig få sett den ordentlig, og å begynne å flytte inn!

1 kommentar:

  1. Du er søt da:) Takk for reklamen! Håper tåa blir bra snart! Love u masse! Stor klem<3

    SvarSlett