2018:

Obs:

For en del år siden ble jeg alvorlig syk, og det er det denne bloggen har handlet om - leukemien og meg. Jeg ble friskmeldt i 2015, og på tross av flere senskader som preger meg og livet mitt, har jeg det heldigvis (mest) fint i dag :)

Bloggen min blir liggende her, både for min egen del, og kanskje for din? Er det noe du lurer på, eller bare vil si hei, kontakt meg gjerne på mail:

marensofie86@hotmail.com


tirsdag 7. juli 2009

Gode tårer

Først:

http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=574244484&ComeFromMyPages=1

http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=574244268&ComeFromMyPages=1

Trykk, gi bud og send gode tanker til Regine :)

I går var det riksen-tur igjen. En skulle kanskje tro jeg har skikkelig kjipe mandager, siden jeg er der da, men faktisk er det den eneste dagen i uka jeg har en fast rutine, så de er igrunn veldig ålreite. Jeg savner sånn å ha det de fleste vil ha ferie fra; JOBB OG RUTINER!
Men ja, riksen. Det gikk jo fint der, intet nytt. Bytta piller til "de fryktede", så nå sitter jeg litt på pinebenken i påvente av bivirkninger. Hva kommer denne gangen, tro?

Ina hadde kontroll i går, derfor ble det en liten riksen-date. Det var så koselig å se henne igjen, altfor lenge siden sist! Det ligger link til Ina sin blogg på siden her, den er verdt en titt, hun skriver nemlig om livet etter kreften. Hun lever i målet mitt :)

Hm.. Nå merker jeg at hånda mi er varm (!). Det var første tegn til alt det vonde som skjedde med hendene mine sist jeg gikk på disse pillene, huff.. Håper det gir seg til i morgen, orker ikke en runde til med de smertene!
Vondt i hendene av alle steder, liksom.. Merkelige bivirkninger.
Nå skal jeg skylle munnen med motgift, ta 6 gule piller, en hvit + en fluortablett, så er det natta. I natt skal jeg forresten dele rom med verdens beste, lille nevø :)

..og enda en "forresten"; en person har gjort meg så innmari gla' i dag. Jeg måtte gråte litt av glede. Tusen takk :)

3 kommentarer:

  1. å du, lille vakre. skulle ønske jeg kunne gi lang-distanse-klemmer akkurat NÅ.

    SvarSlett
  2. Sender deg noen tanker med styrkedråper! Jeg er litt i samme situasjon som deg, men helt i begynnelsen. Mye usikkerhet, og ikke helt kommet igang med behandling. Venter og frykter.... Er vanligvis veldig positiv og får mye skryt av det, men også jeg har skikkelig tunge dager. Det tenker de fleste ikke på. Så - sender derfor mange varme tanker til deg! Du fremstår som sterk og fokusert, og jeg forstår at du sikkert allikevel har tunge stunder. Klem!

    SvarSlett
  3. kjære deg jeg er en kvinne på 55 år jeg syns så synd på deg.jeg skulle ønske jeg kunne holde deg inntil meg trøste og klemme deg masse.jeg har ødem i beina er ofte irritert fordi jeg ikke får gå så mye som før men du har det mye verre.lille blomsten jeg håper du snart blir frisk ,prøv og være sterk jeg skal tenke på deg.trøsteklemmer fra anne.

    SvarSlett