2018:

Obs:

For en del år siden ble jeg alvorlig syk, og det er det denne bloggen har handlet om - leukemien og meg. Jeg ble friskmeldt i 2015, og på tross av flere senskader som preger meg og livet mitt, har jeg det heldigvis (mest) fint i dag :)

Bloggen min blir liggende her, både for min egen del, og kanskje for din? Er det noe du lurer på, eller bare vil si hei, kontakt meg gjerne på mail:

marensofie86@hotmail.com


fredag 9. oktober 2009

Borte bra og nok er nok

I morgen reiser jeg bort en tur, skal på et kurs sammen med Ungdomsgruppa i Kreftforeningen.

Siden jeg ikke har mulighet til å følge med på hva som kommer ut i kommentarfeltet når jeg er borte, vil jeg sette på en "godkjennings-greie", så kommentarene jeg vil publisere blir ikke lagt ut før på søndag kveld.

Detta er litt kjipt, synes jeg, men jeg håper dere forstår hvorfor.

Takk for alle støttende kommentarer, håper dere får en fin helg! :)

3 kommentarer:

  1. Ikke så vanskelig å forstå nei.... Ha ei fin helg, håper du får samlet litt energi!

    Synne

    SvarSlett
  2. Jeg ønsker deg alt lykke til vidre i livet!
    Håper det går bra med deg snart :)

    SvarSlett
  3. Håper du hadde en fin helg! :D Så får du bare plinge på denna uka, om det passer å gå tur ellerno :)

    SvarSlett