2018:

Obs:

For en del år siden ble jeg alvorlig syk, og det er det denne bloggen har handlet om - leukemien og meg. Jeg ble friskmeldt i 2015, og på tross av flere senskader som preger meg og livet mitt, har jeg det heldigvis (mest) fint i dag :)

Bloggen min blir liggende her, både for min egen del, og kanskje for din? Er det noe du lurer på, eller bare vil si hei, kontakt meg gjerne på mail:

marensofie86@hotmail.com


tirsdag 15. juli 2008

Å, hei..

..jeg kan jo ikke holde på sånn her.
Tenk å glemme å si at konserten til Bruce'rn var helt . Storkosa meg! Han var i kjempeform, og han sjarmerte seg gjennom en helt super tre-timers konsert!

"We gotta get out while were young
`cause tramps like us, baby we were born to run"

1 kommentar:

  1. Oi-oi - ble nesten litt engstelig for at du hadde glemt bort hele konserten jeg da...
    Å nei - vi vet å sette pris på en skikkelig opplevelse - og Bruce'rn er jo bare rett og slett toppen av toppen! Kjempedeilig for meg å få en slik gromopplevelse sammen med deg, Fia-mia!
    Nå gleder jeg meg til Skagen-tur. Der får vi forhåpentligvis også noen fine musikkopplevelser - selv om de blir av en litt annen karakter.
    Mmmmmamma-klemmer ;-)

    SvarSlett